niedziela, 2 czerwca 2013

Wzruszenia

Chciałam napisać coś sensownego. Ale cokolwiek napiszę od razu usuwam. Dzisiaj mam dzień płaczu. Wszystko, ale to WSZYSTKO mnie wzrusza. O.o Jestem dziwna. Ale nie płaczę, bo szkoda mi tuszu. Dzisiaj ju tak super mam pomalowane oczy, że nie ma szans, abym się poryczała. :D 
Wczoraj wpadłam wraz z mamą na głupi pomysł ( zazwyczaj wpadamy na tylko głupie pomysły), że zobaczymy ile mamy wzrostu. I och.. 170cm. :( Jestem super niska! Piąteczka z niskimi ;) Ale moja mama jest niższa. Hahahahaha..
Przynajmniej jest niższa niż Niall. Czyli jest szansa... Bo Niall jest SEKSOWNY! Rozumiecie? No i taki słodki i w ogóle awwwwww! Jakby ktoś nie wiedział mówię o Niall'u Horan'ie z One Direction. Taki super słodki Irlandczyk. *_*


Malwina nie płacz. Wiesz, że nigdy Cię nie zobaczy i po co się nakręcasz? Taaaaa...
A jak na razie moje życie wygląda mniej więcej o tak:
To mniej więcej obraz mojego życia. Ale "Bycie singlem nie znaczy, że jesteś słaby, to znaczy, że jesteś wyjątkowo silny, aby czekać na to na co zasługujesz" - Niall Horan
On mnie rozumie!
Chciałam jakoś sensownie zakończyć. Jakąś puentą. Chwila zebrania myśli w całość. >>>> Czasem nie warto starać się na siłę znaleźć miłość. Może czasem jest tak wielka, że na swoich małych nóżkach idzie do Ciebie powoli i dlatego jesteś teraz sam? Pozwól, aby życie toczyło się w swoim rytmie i bądź po prostu SZCZĘŚLIWYM! :) Tu i teraz.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz