sobota, 1 czerwca 2013

Dzisiaj dowiedziałam się jak bardzo można za kimś tęsknić nie zdając sobie z tego sprawy. Śniła mi się moja przyjaciółka. Och.. No może coś więcej niż przyjaciółka (ale to stare czasy). Napisałam do niej. Po paru wiadomościach uświadomiłam sobie, że tak strasznie mi jej brakowało. Też tak mieliście kiedyś? Tęsknicie a nawet o tym nie wiecie. Chociaż czasem chcemy o kimś zapomnieć, nie potrafimy. "Do ludzi nie warto się przyzwyczajać. Oni zazwyczaj przychodzą i odchodzą." Brutalne, ale jakże rzeczywiste.
Czasem myślę, że chciałabym mieć kogoś na kim będzie mi zależeć, ale potem uświadamiam sobie, że się tego boję. Boję się, że ktoś mnie zrani i zostawi. Zostawi tak, że będę płakać. Płakać tak jakbym nic poza tą osobą nie miała.
A teraz chwila wzruszenia przy "Little things" One Direction.. Idealnie pasuję do mojego postu.
A więc łapcie!
Little things
xoxo

9 komentarzy:

  1. Całkowicie się z Tobą zgadzam. :) I stare czasy czy nie.. i tak wszystko żyje w nas. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze czyny tworzą historie. Wszystko co mamy. :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba wiem, o kim sniłaś (; \K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz, że wiesz? :D Tak, to prawdopodobne, że wiesz, bo Ci o tym powiedziałam. ;)

      Usuń
  4. w 100% się z Tobą zgadzam, sam od 3 lat męczę się z tym, żeby zapomnieć o pewnej Pani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Od 3 lat? To może czas, aby postawić kropkę i zacząć nowy rozdział? Nie mogę postawić się w Twojej sytuacji, ale przemyśl to. ;)
      Pozdrawiam
      xoxo

      Usuń