sobota, 1 czerwca 2013

Początek

Hey. :)
Jestem tu nowa. Mam na imię Malwina, znajomi mówią na mnie Mali/Malwa. Mieszkam i uczę się w Polsce. Kocham Barcelonę i Londyn. Jestem zapaloną chemiczką.
Założyłam bloga, ale nie będę pisać żadnych opowiadań. No może czasem, jak coś wpadnie mi na szybko do głowy. Chce tu zamieszczać zdjęcia, swoje przemyślenia, cytaty i dać w końcu upust mojej wyobraźni.
Wszystkie komentarze i Wasze pomysły są jak najbardziej mile widziane. Będę bardzo wdzięczna, kiedy dacie znać czy w ogóle Wam się podoba.
Robię to w głównej mierze dla siebie, ale także dla Was. Może ktoś wpadnie na ten sam pomysł prowadzenia swojego "pamiętnika" w internecie. Jeżeli tak, to wysyłajcie mi linki! :)
Miłego czytania.
xoxo

4 komentarze:

  1. to Malwa mogłaś sobie odpuścić, bo doszły mnie słuchy, że tego nie lubisz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To że nie lubię ,wcale nie oznacza, że Idziuś mnie tak nie nazywa. :D Jak sama nazwa mojego tt wskazuję, nie jest najgorzej z tym. ;)

      Usuń
  2. A że kochasz dogryzać Mi to już się nie pochwaliłaś :D

    OdpowiedzUsuń